« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Catalunya i ERC es reuneixen per analitzar l’actual situació econòmica i social

Les direccions de CCOO de Catalunya i ERC es reuneixen el dijous, 7 d’abril, a la seu nacional del sindicat per tal d’analitzar la situació política, econòmica i social, amb les mesures d’ajust presentades pel Govern de la Generalitat com a teló de fons.

Per part de CCOO de Catalunya participen en la reunió el seu secretari general, Joan Carles Gallego, i els secretaris de Comunicació, Dolors Llobet; d’Acció Sindical i Política Sectorial, José Cachinero; de Socioeconomia, Cristina Faciaben, i de Relacions Institucionals, Ester Boixadera. Per part d’Esquerra hi assisteixen Joan Ridao, secretari general del partit, Joan Tardà, diputat al Congrés, i Josep Ginesta, secretari de Política Social d’ERC.

Esquerra presenta a la direcció de CCOO les seves propostes electorals de cara als comicis municipals que es celebraran el proper 22 de maig.

Un cop finalitzada la reunió, cap a les 11.30 h, Joan Carles Gallego i Joan Ridao fan declaracions als mitjans.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 d’abril de 2011