« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO convoca concentracions davant l’empresa ATOS Origin

Mobilitzacions a l¿empresa ATOS ORIGIN a Catalunya els dijous 12, 19 i 26 de gener

CCOO CONVOCA CONCENTRACIONS DAVANT L¿EMPRESA ATOS ORIGIN PERQUÈ PRACTICA UNA POLÍTICA SALARIAL DISCRIMINATÒRIA I ARBITRÀRIA

La secció sindical de COMFIA-CCOO a ATOS inicia aquesta setmana una campanya d¿actuacions amb les convocatòries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Glòries -Av. Diagonal, 210-218, els matins dels dijous dia 12, 19 i 26 d¿aquest mes de gener.

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l¿empresa ATOS ORIGIN practica una política laboral respecte al salari variable de manera discriminatòria i arbitrària, pactant acords individuals amb els treballadors quan li convé. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s¿assegui a negociar amb la representació sindical. ATOS és una empresa dedicada al sector d¿informàtica on treballen 5.000 empleats a tota Espanya (700 a Catalunya) i dóna servei a les Administracions, les grans empreses espanyoles o els jocs olímpics entre d¿altres.

Dijous, 12, 19 i 26 de gener al matí (d¿11 a 13 hores)
Davant la seu d¿ATOS -Av. Diagonal, 210-218 (centre comercial de Glòries)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de gener de 2006