« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CANVI DE DATA! Assemblea de delegats i delegades

CANVI DE DATA!

CCOO de Lleida organitza una assemblea per parlar dels acords en matèria salarial, de la modificació de la reforma laboral i de la millora del sistema públic de pensions. Durant l’assemblea es parlarà concretament de la millora dels salaris, de la lluita contra la bretxa salarial i les desigualtats, i es demanaran uns pressupostos socials i la derogació de la reforma laboral.

Aquesta assemblea es fa en el marc del procés de mobilització davant les organitzacions empresarials i el Govern per demanar que les organitzacions empresarials compleixin els acords en matèria salarial en el diàleg social i perquè el Govern modifiqui la reforma laboral i millori el sistema públic de pensions.

A Lleida l’assemblea tindrà lloc el dimarts, 5 de març, a les 10 del matí, a la sala d’actes del sindicat, i hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Cristina Torres, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Cristina Rodríguez, secretaria general de CCOO de Lleida.

Us hi esperem!