« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Campanya informativa al sector canri

CCOO ha engegat una campanya informativa al sector carni d’Osona per informar els treballadors i treballadores de la campanya sindical que CCOO està impulsant contra l’explotació laboral al sector al conjunt de Catalunya i oferir-los l’assessorament del sindicat en allò que necessitin. En el marc d’aquesta campanya informativa, CCOO visitarà tots els escorxadors i centres de treball de la comarca per explicar-los les accions que el sindicat està duent a terme.

La campanya informativa començarà aquest dilluns a l’escorxador de Le Porc Gourmet, a Santa Eugènia de Berga on es traslladaran els responsables sectorials i territorials de CCOO, coincidint amb el canvi de torn, i repartiran uns fulls informatius als treballadors i treballadores, on s’explica la campanya sindical i l’assessorament que ofereix el sindicat.