« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Campanya de donació de sang reivindicativa contra les retallades a la UAB

La Comissió de Mobilitzacions del PAS (personal d’administració i serveis) i del PDI (personal docent i investigador) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha posat en marxa una campanya de donació de sang reivindicativa a favor de l’administració pública i dels drets dels seus treballadors/es. Amb el lema “Abans que te la XUCLIN dóna-la a qui realment la necessita!!”, la campanya vol denunciar les retallades en els serveis públics que pateix tota la ciutadania així com, també, les que suporten els treballadors/es públics en sou i drets laborals.

La campanya pretén cridar l’atenció dels conjunt de la societat amb una acció reivindicativa de caràcter solidari, col•laborant amb el Banc de Sang i Teixits en aquesta donació voluntària i reivindicativa: l’esforç i els sacrificis (la nostra sang) han d’anar a qui realment la necessita.

Per això diem que La sang no la regalarem a en Rajoy, ni a en Mas, ni al govern, ni a la Generalitat, ni als bancs, ni als mercats, ni a la Merkel, ni a les finances, ni als taurons, ni als que retallen, ni als mals gerents, ni als privilegiats, ni als escanyapobres, ni a les hipoteques, ni als que privatitzen, ni als lladres, ni als especuladors, ni als neoliberals… La nostra sang per qui realment la necessita!!

Està convidada tota la comunitat universitària a participar el dimecres, 23 de maig, de 9h a 14h, al Pont d’Econòmiques (eix central) de la UAB, al Campus de Bellaterra a Cerdanyola del Vallès, en una acció que compta amb el suport dels comitès i juntes del PAS i del PDI de la UAB.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2012