« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cadena humana en defensa de la sanitat pública

CCOO del Barcelonès s’uneix a la convocatòria d’una cadena humana en defensa de la Sanitat Pública, dels hospitals públics i de la seva qualitat. Rebutgem el repagament i el Reial Decret d’eliminació del dret universal a l’accés al sistema sanitari.

Davant la gravetat de l’atac planificat als sistemes públics de salut i als drets socials i democràtics que està patint la ciutadania amb les reiterades, acumulatives i injustes retallades, dissenyades com un autèntic instrument programat per al canvi de model social, i que tenen com a conseqüència posar en perill la cohesió social i el benestar de la població, la Plataforma d’Usuaris i Usuàries en contra de les retallades a la Sanitat Pública, encetem la primera de les accions reivindicatives amb el suport de diferents entitats.

Aquesta acció consisteix en la convocatòria, a les 11’30h del dissabte 30-J, d’una CADENA HUMANA al voltant del perímetre de l’Hospital Vall d’Hebron, a Barcelona, per expressar el rebuig a les mesures, antisocials i antisaludables, dels governs de Mas i Rajoy.
La Plataforma d’Usuaris i Usuàries en contra de les retallades a la Sanitat Pública, impulsada per l’Espai de Coordinació en Salut “Sap Muntanya” (xarxa de treball conjunt dels àmbits salut dels moviments veïnal i 15-M dels Districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Horta-Guinardó), té el suport de:
• L’ Espai de Coordinació en Salut “Sap Muntanya”
• La Junta de Personal de l’Hospital Vall d’Hebron
• els sindicats CCOO, CGT i CATAC-CTS/IAC
• la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB)
• les comissions de salut de les associacions veïnals
• diferents assemblees de barri del moviment 15-M
• comissió de salut del moviment 15-M
• diferents col·lectius participants a la Trobada Sanitat #28E
• DEMPEUS per la Salut Pública
• iaioflautas

CITA PER ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ:
11’15h – A les escales de l’entrada de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona. L’equip de recepció al mitjans us lliurarà el DOSSIER DE PREMSA.

Barcelona, 29 de juny de 2012