« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Avaluació de la comunitat educativa a la consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Des del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) hem organitzat la Junta d’Avaluació més àmplia i col·lectiva de Catalunya, amb la participació de tots els àmbits de la comunitat educativa. Dimecres 20 de juny presentem els resultats de l’avaluació i lliurarem el butlletí de notes a la consellera Rigau, en roda de premsa convocada pel MUCE, a les 12’00 h, a la seu del Dept. d’Ensenyament (Via Augusta, 202-226, Barcelona).

A l’educació és temps d’avaluacions, després d’un curs tan convuls i marcat per les retallades a l’educació, la comunitat educativa presenta l’avaluació de les mesures polítiques instades i dirigides per la consellera Rigau. La valoració s’ha dut a terme en la Junta d’Avaluació més àmplia i col·lectiva de Catalunya, amb la participació de tots els àmbits de la comunitat educativa.

Temes de la roda de premsa:
– Presentació dels resultats de l’avaluació de la consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
– Lliurament del butlletí de notes.
– Accions als centres.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juny de 2012