« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Aturades a Atento contra les condicions de treball a l’empresa

La Secció Sindical de CCOO d’Atento Lleida convoca aturades d’una hora, el dia 7 d’abril, d’11 a 12 del matí i de 6 a 7 de la tarda.

Amb aquestes aturades, els treballadors i treballadores volen denunciar les condicions de precarietat laboral que pateixen. A més volen protestar per la política de recursos humans d’Atento basada en sancions i acomiadaments indiscriminats, en objectius sobre les vendes inassumibles i en una organització del treball que provoca sobresaturació de les tasques que s’han de fer.

Des de la Secció Sindical de CCOO d’Atento exigeixen un sistema d’incentius de vendes justos, assumibles i sense prerrogatives, formació i el reconeixent de categories professionals

És per tot això, que a partir del dia 7 d’abril començaran les aturades a escala estatal, per donar a conèixer el malestar de la plantilla amb l’empresa. Hi ha previstes altres aturades si no hi ha un canvi de rumb de la direcció de l’empresa.

Atento és una empresa multinacional de més de 500 treballadors i treballadores, del sector de l’atenció telefònica (call center) que dóna servei per mitjà del telèfon 1004 als clients de Telefònica i que té un centre a Lleida.