« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Aturada parcial de la plantilla de Televisió de Catalunya (TVC)

Els treballadors de TVC estan convocats a una aturada parcial de dues hores i mitja, de 10’30h a 13’00h, el dimecres 24 d’octubre.

El Comitè d’empresa de TVC va obtenir el suport àmpliament majoritari en referèndum de la plantilla per al calendari d’aturades parcials i mobilitzacions que plantejava des del 24 d’octubre fins el mes de gener de 2013.

La vaga comença dimarts amb una concentració al recinte de TVC a Sant Joan Despí i a continuació els treballadors i treballadores aniran a la seu de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), on està previst que estigui reunit el Consell de Govern de la Corporació.

El Comitè vol recordar-li al president, Brauli Duart, que fa mesos va lliurar les propostes dels treballadors pel futur contracte programa i que vol respostes sobre el pla de viabilitat que ha encarregat a la consultora Price Waterhouse per valor de 180.000 euros.

El Comitè exigeix a la Direcció de la CCMA un compromís amb el model de producció i amb la plantilla i que s’acabi amb les amenaces d’acomiadaments, de privatitzacions i d’externalitzacions i les retallades de salari, de drets socials i els incompliments de conveni, que aquest any han suposat una pèrdua del 15% en mitjana del salari dels treballadors i prop d’un 20% del poder adquisitiu en els últims dos anys.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’octubre de 2012