« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea unitària de delegats sindicals del sector de la construcció

Ens trobem en uns moments de dificultats importants en la negociació col•lectiva, bàsicament, per dues raons: en primer lloc, l’actitud de la patronal; i en segon lloc, la intenció d’algunes empreses per aprofitar la situació de crisi per fer pressió a la baixa de les condicions de treball.
Amb l’assemblea del dia 22 i altres mobilitzacions i accions sindicals ens veiem en la necessitat d’abordar reivindicacions perquè combatre les limitacions de salaris ens faria estar en moltes pitjors condicions. Les persones treballadores no hem de pagar la crisi i, per tant, tampoc la negociació col•lectiva és la porta per la qual els treballadors/es haguem de pagar la crisi i menys si tenim en compte que l’evolució de l’IPC ha estat bastant superior, en moltíssimes ocasions, a la inflació prevista i moltes organitzacions empresarials i empreses, que ara qüestionen l’existència d’aquestes clàusules, no tenien rés en contra quan l’ IPC creixia.