« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea sindical i de delegats i delegades del Barcelonès

CCOO ha organitzat una assemblea sindical i de delegats i delegades que tindrà lloc el proper 24 d’abril a les 10.00 hores al Centre Cultural de Bellvitge a la plaça de la Cultura, núm. 1 de l’Hospitalet amb una durada aproximada de 2 hores.

Portarà com a títol: “A l’ofensiva: salaris, igualtat i pensions” i hi intervindran entre d’altres:

• Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions de CCOO
• Raquel De Haro, coordinadora del Barcelonès de CCOO
• Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

L’assemblea és una fita destacada del mandat congressual. Volem iniciar amb força el període de concentració d’eleccions sindicals que tot just comença, informarem de l’evolució dels objectius i projectes encetats en el primer any de mandat i situarem els elements d’actualitat, propostes i mobilitzacions en el context actual.

Feu clic per veure el cartell de l’assemblea de l’Hospitalet de Llobregat

Com arribar-hi?
– RENFE RODALIES: Estació GORNAL (R5 – S4 –L8)
– METRO: L1 – Bellvitge