« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea sindical de salut laboral

Amb el títol: La salut, el teu dret. CCOO, la teva força, el nostre Sindicat, a través de la seva Secretaria de Salut Laboral, organitzarà el proper 8 d’abril l’assemblea anual adreçada als delegats i delegades de prevenció de Catalunya. Aquesta jornada precedeix els actes sindicals de reivindicació del 28 d’abril, Dia Internacional de la Salut en el Treball.

La jornada s’estructurarà en 5 espais de treball amb temes diferents i que es desenvoluparan de manera simultània (haureu de triar-ne un):
1. Salut laboral i negociació col•lectiva.
2. Risc químic: identificació i intervenció.
3. Risc durant l’embaràs i la lactància.
4. Participació dels treballadors i treballadores per canviar la realitat.
5. Danys derivats del treball: de l’individual al col•lectiu.

Lloc: Hotel Hesperia Tower
Gran Via, 144
L’Hospitalet de Llobregat

Transport: S’organitzarà un autobús que sortirà a les 7 del matí de Lleida (Av. Blondel) i efectuarà parades a Mollerussa (davant supermercat LIDL, 7.15 h.), Tàrrega (davant supermercat LIDL, 7.30 h.) i Cervera (benzinera Bargues, 8 del matí).

Cal que feu la vostra inscripció abans del dia 7 d’abril, contacteu amb Salut Laboral de la Unió Intercomarcal de CCOO de Lleida: [email protected], telèfon: 973 26 36 66 (ext. 1227) i fax: 973 27 50 66.