• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea informativa per la readmissió del treballador acomiadat a CITELUM

CCOO demana la readmissió immediata del treballador acomiadat improcedentment a CITELUM

Aquest mes de gener, l’empresa CITELUM, concessionària del servei de manteniment de l’enllumenat públic dels districtes de Ciutat Vella, Eixample i Sants-Montjuïc de Barcelona, ha acomiadat de manera improcedent un treballador, fent constar que es tractava d’un acomiadament disciplinari.

CCOO denuncia que ha constatat des de fa mesos que l’empresa està aplicant una política antisindical, ja que ha interferit i obstaculitzat el procés d’eleccions sindicals, iniciat el mes de juliol, i manté paralitzat un laude de la Inspecció de Treball d’obligat compliment que instava a repetir les eleccions sindicals, mitjançant una denúncia per la via judicial, amb la qual cosa ha deixat la plantilla sense cap tipus de representació legal. Aquest acomiadament és el darrer exemple de la política antisindical de l’empresa, ja que el treballador afectat formava part de la candidatura de CCOO a les eleccions.

CCOO també denuncia la política de seguiment i assetjament que exerceix CITELUM, per part dels comandaments i personal extern, envers els treballadors amb l’única finalitat d’abaratir el servei i l’extinció de llocs de treball.

Per tot això, els treballadors i treballadores de CITELUM exigeixen la readmissió immediata del treballador acomiadat, una reivindicació que compta amb tot el suport de CCOO. El dilluns 17 de gener, hi ha convocada una assemblea informativa per al col·lectiu de treballadors i treballadores de l’enllumenat públic de Barcelona, que es fa a les 16 h, davant la seu central de CITELUM (Ronda Universitat, 16).

Oficina de Comunicació de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya