• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea i concentració dels delegats i delegades del metall de Lleida

El Sindicat d’Indústria de CCOO de les Terres de Lleida farà una assemblea de delegats i delegades, conjuntament amb la UGT, per explicar la situació i les mesures que cal prendre després que la patronal del metall de Lleida (FEMEL) rebutgés l’última proposta sindical.

L’assemblea tindrà lloc el proper dimecres 4 de desembre, a les 10.30 del matí, a la sala Jaume Magre, i hi assistiran els companys Javier Pacheco i José Antonio Hernández, secretari general i responsable d’Acció Sindical de la Federació Indústria de CCOO de Catalunya, respectivament, així com dirigents de la UGT.

Per mostrar el rebuig a l’actitud de la patronal, en finalitzar l’assemblea, es farà una concentració davant de la seu de la FEMEL.

Recordatori
Dia: 4 de desembre de 2013