• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea General de delegats i delegades

Estem a les acaballes del 2007. Aquest ha estat un any molt carregat d’activitats sindicals, però especialment un any d’eleccions.

És per aquest motiu, que la Unió Intercomarcal Vallès Oriental-Maresme de CCOO s’ha convocat una Assemblea General de delegats i delegades.

En aquesta assemblea és vol donar la benvinguda i rebuda als nous delegats i delegades que s’han volgut sumar a al projecte de CCOO i al mateix temps fer balanç del procés d’eleccions sindicals i de la nova victòria assolida, un cop més.

L’acte comptarà amb intervencions de secretaris generals dels rams, del Secretari General de la Unió intercomarcal, José Cachinero, i de el Secretari General de les Comissions Obreres de Catalunya, Joan Coscubiela.

L’acte es celebrarà al Pavelló Nou de Canovelles (c/ Diagonal s/n), el divendres 14 de desembre a les 11 h.

En acabar l’ acte es servirà un aperitiu a tots els assistents.

S’organitzarà sortides d’autocars des de Mataró.

Fes difussió penjant el cartell de l’Assemblea General de delagats i delegades.