• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea ‘Desigualtats socials, treballs i salut’

Amb la participació de Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya, i Joaquín Nieto, secretari de salut laboral i medi ambient de CCOO d¿Espanya

CCOO DE CATALUNYA CELEBRA UNA ASSEMBLEA DE DELEGATS DE PREVENCIÓ AMB EL LEMA ¿DESIGUALTATS SOCIALS, TREBALLS I SALUT

Amb motiu del Dia Internacional per la Salut en el treball, CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea de delegats i delegades de prevenció de riscos laborals per aquest dimecres 3 de maig, amb el lema «Desigualtats socials, treballs i salut».

L¿assemblea tindrà lloc al Teatre Condal de Barcelona (Av. Paral¿lel, 91) a partir de les 10 del matí i comptarà amb la participació de Joaquín Nieto, secretari de salut laboral i medi ambient de la Confederació Sindical de CCOO, i de Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya, a partir de les 11.45 hores, aproximadament.

Feu clic per veure el cartell de l’assemblea i el tríptic informatiu

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 2 de maig de 2006