« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea delegats/des metall Lleida

La Federació Minerometal·lúrgica de CCOO presenta les seves propostes per a la plataforma reivindicativa del Conveni del Metall de Lleida als delegats i delegades

La Federació Minerometal·lúrgica de Catalunya de CCOO ha convocat els delegats i delegades del sector del metall de la província de Lleida a una assemblea en la qual els presentarà la proposta de plataforma reivindicativa de CCOO per negociar el Conveni provincial, que es renova aquest any. L’assemblea es farà demà, dia 15 de gener, a les 10.30 h, al local de CCOO de Lleida.

En l’elaboració d’aquesta plataforma s’han tingut en compte els aspectes i necessitats detectats en les enquestes que es van distribuir a tots els delegats i delegades de la província per tal de conèixer les inquietuds i preocupacions que es respiraven en el sector. D’aquesta manera, la Federació ha volgut implicar-los en el procés de negociació del conveni, ja des del començament.

Els salaris, la jornada laboral i els permisos, que tenen com a finalitat millorar i facilitar la conciliació entre la vida laboral i la vida personal, són alguns dels temes que encapçalen les propostes de CCOO per a la plataforma.