« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea delegats/des i comitès d’empresa sector recollida i tractament de residus urbans Girona

Pretén sentar les bases per a un conveni únic del sector a Girona

CCOO organitza una assemblea de delegats/des i Comitès d’Empresa de recollida i tractament de residus urbans dels municipis gironins

El proper dia 20 de desembre de 2007, a partir de les 10h, tindrà lloc a Palafrugell la primera Assemblea de delegats, delegades i comitès d’empresa del sector de recollida i tractament de residus urbans dels municipis de les comarques gironines. L’objectiu de l’Assemblea és analitzar les actuals condicions laborals dels treballadors del sector i assentar les bases per a aconseguir un conveni únic per al sector a les comarques gironines que eliminaria un seguit de petits convenis que precaritzen les condicions laborals dels treballadors del sector.

L’acte comptarà amb la participació, entre d’altres, de Lluís Medir, alcalde de Palafrugell; Aureli Álvarez, secretari general de CCOO a les comarques gironines; Salvador Àlvarez, director general del Dep. de Treball de la Generalitat de Catalunya; Núria Arnay, directora dels Serveis Territorials del Dep. de Treball; Ricard Herrero, president del Consell Comarcal del Baix Empordà i Simón Rosado, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

*Adjuntem programa

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya