• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea Delegades i Delegats Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya

Davant la situació de bloqueig a la negociació del Conveni Autonòmic del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, CCOO i UGT convoquem assemblees de delegats i delegades el dia 10 de gener, així com concentracions de treballadors i treballadores per al dia 17 de gener.

Després de dotze mesos de reunions, les patronals segueixen mantenint la seva proposta de congelació salarial per aquest any 2017, la qual cosa suposaria dos anys seguits sense increments salarials, a més d’insistir a retallar el complement econòmic de l’antiguitat.

Els sindicats hem rebutjat rotundament els plantejaments de la patronal, i els hem traslladat que l’actitud immobilista que estan mantenint i la dilatació deliberada per la seva banda d’aquesta negociació tindran la convenient resposta sindical.

No podem i no anem a consentir una reculada de drets del col•lectiu de neteja, i per això fem una crida als treballadors i treballadores a assistir a les assemblees, que tindran lloc demà a Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Cornellà, Sabadell i Vic.