« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de la plantilla d’Alstom per aprovar el calendari de mobilitzacions

El comitè d’empresa ha convocat el conjunt de la plantilla a una assemblea general de treballadors per aprovar la bateria d’accions i mobilitzacions de protesta contra l’ERO que va presentar la direcció de l’empresa el dia 23 de juny. Si així ho aproven:

28 de juny:
Concentració de la plantilla davant les oficines centrals que Alstom té al Poblenou, a Barcelona (carrer de Pallars, 193), a partir de les 11 hores. Allà faran entrega d’un manifest amb les seves reivindicacions a la direcció de l’empresa. Després es traslladaran en metro fins a la parada de Verdaguer, des d’on aniran en manifestació fins a la seu de la Direcció General d’Indústria (passeig de Gràcia, 105), on tornaran a concentrar-se per exigir a l’Administració mesures per defensar la indústria ferroviària a Catalunya.

El mateix dimarts, a les 13 hores, una representació de treballadors es reunirà al Parlament en una trobada conjunta amb diferents grups parlamentaris per demanar-los el seu suport i per instar el Govern a que no admeti l’expedient.