« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades sindicals

Fa temps que hem iniciat un procés d’informació, consulta i mobilització que ha fet visible que els treballadors/es teníem propostes per superar l’actual situació de crisi i que tenim moltes coses per dir. Per poder-ho fer hem utilitzat el recurs sindical de la mobilització perquè la situació així ho requereix i per defensar totes les persones treballadores davant l’escenari social més greu dels darrers 50 anys que ha suposat una alta destrucció d’ocupació i ara vol retallar els nostres drets socials i laborals.

Per tant, ara, més que mai, hem de fer escoltar la nostra veu perquè es tinguin en compte els nostres drets. És, doncs, el moment de preparar la mobilització general per evitar les retallades de drets i la imposició d’unes noves condicions lesives per als treballadors/es als centres de treball.

És el moment d’afrontar la reforma laboral. Per això, per preparar una acció contundent que ens permeti afrontar la reforma laboral en millors condicions us convoquem a una assemblea a Girona el proper divendres 18 de juny de 2010. L’objectiu és informar-vos i compartir inquietuds i esforços per valorar els efectes que suposa la reforma laboral per a les persones treballadores. Aquesta assemblea també és una convocatòria oberta a totes les entitats i els organismes que s’hi vulguin sumar, així com a la ciutadania en general.

Per tot plegat, US HI ESPEREM!