« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades immigrants de CCOO de Girona

La Unió Intercomarcal de CCO O de les comarques gironines ha convocat, per a aquest dimecres 25 de març a les 16 hores una assemblea de delegats i delegades immigrants. L’assemblea, que comptarà amb la participació de Josep Mª Gines, responsable de plans de diversitat a les empreses de CCOO de Catalunya, té com a finalitat:

Reforçar la participació dels treballadors i treballadores immigrants en els comitès d’empresa i en les eleccions sindicals.

Fomentar l’elaboració dels plans de diversitat a les empreses per adequar les condicions de treball a la realitat de la diversitat dels treballadors i les treballadores que les composen.

Debatre mesures de cooperació que puguin ajudar a les comunitats d’origen dels treballadors i treballadores immigrants.

A l’acte hi participarà també el secretari general de la Unió Intercomarcal, Bartomeu Compte, i el company Yasser Saadoune, responsable d’immigració i cooperació de CCOO a les comarques gironines.