« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades del metall del Bages i el Berguedà

El passat 14 de juliol es va arribar a un principi d’acord sobre el Conveni per a la indústria siderometal·lúrgica de la província de Barcelona. Per aquest motiu, CCOO d’Indústria de Catalunya convoquem els delegats i delegades del sector de la Catalunya central a una assemblea informativa, amb el següent ordre del dia:

– Principi d’acord del Conveni 2016-2017
– Taules salarials 2016-2017
– Torn de paraules

També explicarem el procés de consulta que hem engegat perquè l’afiliació del metall de la província ratifiqui el principi d’acord assolit. Comptarem amb la presència de José Antonio Hernández, secretari d’Acció Sindical de la federació, i Jordi Arnaiz, secretari de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental – Catalunya central. Per la importància del tema, esperem comptar amb la presència de tots i totes.