• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades de la Federació d’Indústria

La Federació d’Indústria de CCOO de les Terres de Lleida ha organitzat una assemblea de delegats i delegades per informar sobre la situació de la negociació del conveni de Lleida, la reforma del sistema de pensions i la reforma de la negociació col•lectiva.

L’assemblea tindrà lloc el proper dia 14 de novembre, a les 10 del matí, a la sala d’actes de la UI de CCOO de les Terres de Lleida.

La ponència sobre la reforma del sistema de pensions anirà a càrrec de Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de la CONC; i la ponència sobre la negociació col•lectiva serà conduïda per Sixte Garganté, director del CERES. A l’assemblea, hi assistiran també Javier Pacheco, secretari general de la Federació Indústria de CCOO de Catalunya, que en farà la cloenda; i Joan Alcántara, responsable d’Acció Sindical de la Federació Indústria de CCOO de Catalunya.