« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades de CCOO i UGT

CCOO convoca els delegats i delegades a l’Assemblea de CCOO i UGT que tindrà lloc el dimecres dia 10 de desembre a l’Hospitalet de Llobregat, per tal de fer una crida al conjunt de l’opinió pública, a les diferents administracions i als poders econòmics sobre les propostes i solucions sindicals davant la crisi.

Per tal que hi pugueu assistir, la Unió Intercomarcal de les Comarques Tarragonines organitza autocars des de Tortosa, Reus i Tarragona. L’hora en què passaran és a les 07.00 h a Tortosa (Estació d’Autobusos de la Hife), a les 08.00 a Reus (Estació d’Autobusos) i a les 08.30 a Tarragona (pl. Imperial Tàrraco). Per apuntar-s’hi, a Tortosa, heu de contactar amb la Dolors Bel ([email protected] o al 977 51 12 82). I, si us hi voleu apuntar per a Reus o a Tarragona, contacteu amb l’Elena Salinas a [email protected] o al 977 22 83 96. La data límit per apuntar-se als autocars és el dimarts dia 9 de desembre a les 13 hores.