« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades de CCOO i la UGT de Catalunya

Aquesta assemblea té tres objectius bàsics: el primer, l’assemblea ha de ser una mesura de força contra el Govern de l’Estat; el segon, ha de servir per posar en contacte la cúpula sindical amb els delegats i delegades de cada territori; i el tercer, marcarà l’inici de futures mobilitzacions i d’una nova vaga general si són necessàries.

A aquesta assemblea hi assistiran al voltant de 10.000 delegats i delegades de tot Catalunya; des de CCOO de les Terres de Lleida hi assistiran uns 150 delegats i delegades.

Durant l’assemblea, en la qual intervindran els secretaris generals de CCOO i la UGT, Toxo i Méndez, i els secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Álvarez, s’explicaran també els continguts de la Iniciativa Legislativa Popular que els dos sindicats impulsen contra la reforma laboral.