« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades de CCOO del Barcelonès

Companys i companyes,

Com ja sabeu, a l¿Estat hi ha obert un procés de diàleg entre el Govern, la patronal i els sindicats, entorn del mercat de treball, el desenvolupament d’una nova llei d¿atenció a les persones dependents i el sistema de Seguretat Social.

Per altra banda, a Catalunya s¿ha obert una taula de negociació entre la patronal i els sindicats per desenvolupar un acord interprofessional, en què es debaten propostes sobre la racionalització de la negociació col¿lectiva, els criteris de subcontractació i descentralització productiva, la flexibilitat, el medi ambient, la formació professional i el Tribunal Laboral de Catalunya.

Amb l¿objectiu d¿informar sobre les propostes que com a CCOO portem a aquestes negociacions i el seu estat i debatre-les, us convoquem a una:

assemblea de delegats i delegades del Barcelonès

el dijous 12 de maig, a les 10 del matí

a la sala d¿actes de CCOO, Via Laietana 16.

Intervencions:

– ­Informació sobre negociacions estatals, Ignacio Toxo Fernández, responsable d¿Acció Sindical de la C. S. de CCOO d¿Espanya.

­- Informació sobre l¿acord interprofessional de Catalunya, Simón Rosado, secretari d¿Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

­- Torn obert de paraules.

­- Tancament, Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

­- Presentació i moderació, Damià Oliveres, secretari de Comunicació i Imatge de CCOO del Barcelonès.

La vostra participació és important, us hi esperem.