• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades amb motiu del Dia Internacional per la Salut i la Seguretat en el treball

CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea de delegats i delegades el proper 28 d’abril a les 9.15 hores. Tindrà lloc a la Sala d’actes del local de CCOO de Via Laietana 16, de Barcelona

El matí el distribuirem amb els següents continguts:
– 9.15 – 9.40 Recepció a la Sala d’actes
– 9.40 – 10.00 Presentació a càrrec de Cristina Torre. Secretaria d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.
– 10.00 – 10.50. Presentació de diverses experiències sindicals que han significat millores en la Prevenció de Riscos Laborals a càrrec dels propis protagonistes, els delegats/es de CCOO:

– Experiència a l’empresa “Faurecia” sobre els riscos ergonòmics.
    – Experiència a l’empresa “Parcs i Jardins de l’Hospitalet” sobre l’eliminació de riscos en origen i psicosocials.
    – Experiència a l’empresa “Aigües d’Esparreguera” sobre els riscos de l’asbest.
    – Experiència a l’empresa “Ziga Zaga” per accedir a la baixa per risc per l’embaràs.
    – Experiència a l’empresa “Gescobro” com exemple d’acció sindical per posar en marxa de la LPRL a l’empresa.

– 10.50 – 10.55. Vídeo
– 11.00 – 12.00. Presentació de criteris sindicals a càrrec de:

– Felipe Trigueros (secretari de SL de Industria) i Sergi Morán (secretari de SL de Serveis privats-construcció) del accidents mortals i la declaració dels accidents de treball.
    – José Manuel Cuenca (membre secretaria SL) i Mariona Castellana (GTJ) del nou marc generat pel RD.231/2017 de sistema d’incentius (Bonus) i/o reducció de quotes a la seguretat social per contingència professional a les empreses.
    Torn de paraules
    – Lidia Sandalinas (secretaria de la Dona), Mónica Pérez (secretaria de SL de la Federació de Serveis) l’avaluació dels riscos amb visió de gènere.
    – Francesc Montoro (secretari de SL) i Marian Rodríguez (secretaria de SL FSC) sobre les línies d’actuació de inspecció en matèria de PRL en l’actualitat.
    – Torn de paraules

– 12.15 – 12.30. Cloenda a càrrec de Javier Pacheco. Secretari General de CCOO de Catalunya.
– 12.30. Sortida i marxa a peu fins a concentrar-nos davant de Foment del Treball.