• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades

CCOO del Barcelonès us convida a participar a l’assemblea de delegats i delegades que tindrà lloc el 20 de desembre. Amb aquesta convocatòria CCOO del Barcelonès segueix complint el compromís de facilitar la informació i la participació en directe en els temes principals de l’acció sindical.

Intervencions:

– Presentació a càrrec d’Adriana Sabaté, secretària de Drets de Ciutadania, Dona i Polítiques d’Igualtat de CCOO del Barcelonès.

– Intervencions d’un treballador i/o treballadora d’un CAP, d’un hospital públic, d’una escola bressol i d’un centre d’educació infantil i primària.

Raquel de Haro, secretària de Política i Habitatge de CCOO del Barcelonès.

Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

José Cachinero, secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial de la CONC, sobre la signatura de l’Acord interprofessional de Catalunya.

Amb torn obert de paraules.

Podeu veure la convocatòria i justificant en format pdf.

Us hi esperem!

Barcelona, desembre de 2011