« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades

Tema: DARRERA HORA DE LES NEGOCIACIONS ESTATALS SOBRE EL MERCAT DE TREBALL

Companys i companyes,

En el moment de redactar aquesta convocatòria, les negociacions tripartides estatals sobre el mercat de treball, en les quals participen el Govern espanyol, CCOO, UGT i la patronal, es troben en la recta final.

A hores d¿ara, els legítims objectius dels sindicats, i concretament de CCOO, d¿aconseguir un acord per millorar la qualitat de l¿ocupació i reduir la temporalitat no semblen fàcils de portar a terme, sobretot a causa de la posició de la patronal i també del Govern, que mostra poca responsabilitat en alguns temes i dóna la raó a la CEOE en altres.

En aquesta assemblea general de delegats i delegades del Barcelonès, s¿informarà en directe de la darrera hora d¿aquestes negociacions i de les iniciatives que cal prendre, així com de la realitat de la precarietat i del frau en la contractació al Barcelonès.

A més, també coneixerem la posició del sindicat en un tema tan important com és el nou Estatut d¿autonomia de Catalunya, que ha saturat els mitjans de comunicació durant els darrers mesos.

Intervencions:

­- Presentació. Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.
­- Informació sobre les negociacions estatals. Lola Liceras, secretària d¿Ocupació de la CS de CCOO d¿Espanya.
­- Situació de la precarietat i del frau en la contractació al Barcelonès. Javier Martínez, secretari de Treball i d¿Ocupació de CCOO del Barcelonès.
­- Torn obert de paraules.
­- CCOO i el nou Estatut de Catalunya. Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya.
­- Torn obert de paraules.
­- Moderació. Laura Rafart, secretària de Drets de Ciutadania i Defensa dels Serveis Públics de CCOO del Barcelonès.

La teva participació sempre és important, però ara ho és més que mai. T¿hi esperem