« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

ASSEMBLEA DE DELEGADES I DELEGATS “GUANYEM LES ELECCIONS SINDICALS PER CONQUERIR DRETS”

El pròxim 7 de novembre, a l’IES Antoni Cumella de Granollers, es farà l’assemblea de delegades i delegats de CCOO de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental – Maresme  – Osona, que pretén ser l’inici de la campanya electoral.

Sota el lema “Guanyem les eleccions sindicals per conquerir drets “, hi intervindran diferents companys i companyes, i delegats i delegades d’empreses de les tres comarques.

També hi intervindran el secretari d’Organització de CCOO a escala estatal, Fernando Lezcano, el secretari general de CCOO de la Unió Intercomarcal, Gonzalo Plata, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.