« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea d’afiliats i afiliades de CCOO de Nissan

La Secció Sindical Intercentres de CCOO de Nissan ha convocat tots els afiliats i les afiliades de CCOO dels centres de treball de Nissan de la Zona Franca i de Montcada a una assemblea informativa.

En el decurs de la trobada, a més d’analitzar la situació derivada de l’expedient plantejat per la multinacional, que preveu l’acomiadament de 1.680 persones, s’exposarà el posicionament i les propostes de CCOO al respecte.

L’assemblea es farà a partir de les 10 h, a la sala d’actes del local de CCOO de Cornellà (carretera d’Esplugues, 68), i hi intervindran:

• Javier Pacheco, secretari general de la Secció Sindical Intercentres de CCOO de Nissan
• Vicenç Rocosa, secretari general de la Federació Minerometal•lúrgica de Catalunya de CCOO
• Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya