« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea d’afiliats dels sindicats del sector de mitjans de comunicació

Assemblea d’afiliats dels sindicats del sector de mitjans de comunicació per cridar a la participació en la vaga general del 14-N

Els sindicats CCOO, SPC, UGT i UPIFC-Sindicat de la Imatge del sector de mitjans de comunicació convoquen una assemblea d’afiliats, delegats, comitès d’empresa i amics per parlar de la propera vaga general del dia 14 de novembre a la que el sector s’ha adherit. En aquesta assemblea l’economista Vicenç Navarro exposa el context de la crisi econòmica i de punyent conjuntura que viuen els mitjans de comunicació conjuntament amb representants dels quatre sindicats.

Igualment els sindicats fan públic un manifest animant a periodistes i comunicadors a afegir-se a la vaga.

L’assemblea es fa a les 12.30h del divendres, dia 9 de novembre, al centre cívic Pati Llimona-Sala Maria Aurèlia Capmany de Barcelona (carrer Regomir, 3).

Barcelona, 8 de novembre de 2012