• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea conjunta de delegats/des d’empreses del metall amb la negociació col·lectiva bloquejada

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya i la Federació MCA-UGT de Catalunya organitzen aquesta assemblea conjunta amb el lema Davant la crisi, reforcem la negociació col•lectiva per a delegats i delegades d’empreses dels seus sectors que, en aquests moments, es troben amb la negociació col•lectiva dels seus convenis i pactes d’empresa bloquejada o d’aquelles empreses la pretensió de les quals és acollir-se a la clàusula d’inaplicació salarial.

Serà a les 10.30 h, a la sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa). Un cop finalitzada, cap a les 11.30 h, es farà una manifestació i una concentració en contra dels plantejaments i posicionaments de les empreses i les organitzacions patronals del metall i per exigir el desbloqueig de la negociació col•lectiva.