• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea comarcal de delegats i delegades

L¿Auditori de Cornellà de Llobregat acollirá la nostra Assemblea el proper dijous, 13 de desembre de 2007, a les 10 del matí.

Aquest any electoral ha resultat un èxit pel nostre sindicat revalidant la posició de Primera Força Sindical, també, a la comarca i per això volem compartir aquest moment assolit amb l¿esforç de tothom.

A l¿inici del període electoral havíem plantejat uns objectius els quals hem superat amb escreix. La nostra força sindical ha augmentat i augmentarà encara més amb la idea participada de la reflexió i l¿activisme, combinació que ens permet esser útils per a totes les personas qui formen la gran majoria que representem.

A l¿Assemblea intervindran la nostra secretària general, Aurora Huerga, el secretari general de la CONC, Joan Coscubiela i el secretari general de la C.S. de CCOO, Jose María Fidalgo.

Si vols veure un planol de situació, fes clic a PLANOL AUDITORI