« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Actes 25-N Marea Lila de Lleida

La Marea Lila de Lleida, de la qual CCOO de Lleida forma part, organitza per commemorar el 25-N, Dia Internacional per a l’erradicació de la Violència contra les Dones, a les 17.30 h un acte amb l’Associació Valentes i Acompanyades que treballa per a la prevenció dels matrimonis forçats. L’acte serà presencial amb un aforament limitat de 30 persones, a l’Ateneu Popular de Ponent. També s’hi podrà participar en línia a través de la plataforma Zoom (cal fer la inscripció al correu electrònic [email protected], i indicar si la participació serà presencial o virtual).

Després de l’acte, a les 19.30 h, a la plaça del Clot de les Granotes, hi haurà la performance “Juntes, Diverses, VIVES i Rebels!”. Farem entre totes una acció en record a les dones assassinades per violència masclista, porta unes sabates i participa-hi! Amb mascareta i distància de seguretat.

L’acte finalitzarà amb la lectura del manifest “Justícia feminista” a càrrec de l’Associació de veïnes del Clot de les Granotes i Confluències.