« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte ‘SOS refugiades’

Diferents entitats, sindicats i partits convoquem aquest acte el 15 de juny, en el marc del Dia Internacional del Refugiat

En el marc del Dia Internacional del Refugiat (20 de juny), diferents entitats, sindicats i partits polítics organitzem aquesta setmana un seguit d’actes per denunciar la dramàtica situació de desempara i de vulneració dels drets humans que estan patint les persones refugiades que arriben a Europa.

Els sindicats CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya i USOC; les associacions Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR-CEAR), ACCP, Moviment per la Pau – MPDL Catalunya, la ACCEM, la Fundació ACSAR i Metges del Món; i els partits PSC, ICV i ERC convoquem pel dimecres, 15 de juny, a les 18.30 hores, una concentració davant la Delegació del Govern sota el lema “SOS refugiades”.

A la concentració, dues persones refugiades llegiran el manifest i que es lliurarà a la Delegació del Govern. Al final de la lectura es nomenaran las entitats participants i adherides al manifest i es farà una foto conjunta.