« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte sobre l'”Economia de plataforma i economia social i solidària”

Economia de plataforma i economia social i solidària

Arrel del 12è Congrés de la CONC, es va decidir que calia reorientar les accions del sindicat en matèria d’economia social i solidària. Per aquest motiu, neix la secretaria de Noves Realitats del Treball i Economia Social i Solidària.

Aquesta secretaria té l’encàrrec d’impulsar la integració de totes les realitats del treball i l’Economia Social i Solidària no es una excepció, ja que contribueix a la millora de la qualitat de vida de la gent. És per això que apostem per confluir amb entitats que realment comparteixin el nostre concepte de model social com ho són les entitats de l’economia social i solidària i el cooperativisme.

El proper dijous 4 de novembre, a la seu de CCOO de Catalunya (a Via Laietana, 16, de Barcelona) s’organitza un acte que porta per títol “Economia de plataforma i economia social i solidària”. En aquest espai es farà la presentació formal de la nova secretaria de Noves Realitats del Treball i Economia Social i Solidària, així com també de l’eina Tickètic, una iniciativa cooperativista que es dedica a la gestió d’entrades per esdeveniments sense ànim de lucre. L’experiència ens servirà per poder obrir un debat sobre el cooperativisme com a alternativa.

L’acte comptarà amb el concert d’en Natxo Tarrés & The Wireless. I finalitzarà, com no podria ser d’un altra manera, amb el tastet de birra de la cooperativa Les Contrabandistes.

L’aforament és limitat per respectar les limitacions sanitàries, però es podrà seguir per streaming. En qualsevol cas, per participar cal obtenir una entrada a cost 0 mitjançant el portal de Tickètic: https://www.ticketic.org/entrades/economia-de-plataforma-i-economia-social

Feu clic per veure el cartell de l’acte sobre l’Economia de plataforma i economia social i solidària