« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte reivindicatiu per la connexió del Trambaix i del Trambesos

CCOO, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible, organitza un acte per reivindicar la connexió, per la superfície de la Diagonal, de les dues línies de tramvia del Besòs i del Baix Llobregat, que actualment arriben a la plaça de les Glòries i a la plaça Francesc Macià, respectivament.

L¿acció reivindicativa, organitzada per CCOO del Barcelonès i CCOO del Baix Llobregat, compta amb la participació d¿altres entitats com la PTP, Amics de la Bici, BACC, Barcelona Camina… i consistirà en l¿acte d¿unir simbòlicament les dues línies amb dos seguicis de manifestants, encapçalats cadascun per un tramvia de fabricació artesana de mida natural.

CCOO del Barcelonès formarem el gruix del seguici que partirà de la plaça Mossèn Jacint Verdaguer, mentre que el que sortirà de la plaça Francesc Macià el formarà CCOO del Baix Llobregat. Tots dos es concentraran en la confluència de Diagonal ¿ Passeig de Gràcia, on es farà el tancament de l¿acte als jardinets de Gràcia.

Dia: 29 de setembre

Hora: 10.45 h (la durada prevista de tot l’acte és fins a les 13.30 h)

Lloc: Plaça Mossèn Jacint Verdaguer (Diagonal – Passeig de Sant Joan)

Més informació:

Mapa.

Full informatiu “Per una mobilitat sostenible”.