« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte: Les 3 Xemeneies, símbol de Lluita Obrera al Barcelonès Nord

CCOO organitza una xerrada sobre el futur de les 3 xemeneies de Sant Adrià

CCOO del Barcelonès Nord ha organitzat el proper 5 d’abril, a partir de les 18 hores, una xerrada – debat amb el títol “Les 3 xemeneies, símbol de lluita obrera al Barcelonès Nord”. En aquest acte s’explicarà quin és el futur de les tres xemeneies i quines són les propostes de CCOO. En aquest acte també es realitzarà un homenatge al treballador de la Tèrmica del Besòs, Manuel Fernández Márquez, coincidint amb el 43è aniversari del seu assassinat a mans de la policia franquista. L’acte tindrà lloc a la seu de CCOO a Sant Adrià del Besòs, carrer Pi i Gibert, 68.

Intervindran Alfonso Moya, històric sindicalista de CCOO i treballador de la construcció a la Tèrmica del Besòs, Emili Ferrando, historiador, Vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i Barcelonès de CCOO de Catalunya, i José Luís Muñoz, representant de la Plataforma 3 Xemeneies de Sant Adrià del Besòs. L’acte serà presentat per la sindicalista de CCOO a l’Ajuntament de Sant Adrià, Loli Murillo.