« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte “La LOMCE, una llei a favor de qui?”

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) presenta les valoracions i posicionaments sobre l’avantprojecte de la LOMCE
La LOMCE posa en qüestió la igualtat d’oportunitats per a tot l’alumnat. És una llei que augmenta la mercantilització, aprofundeix en la privatització de l’ensenyament públic i ataca el nostre model educatiu i la immersió lingüística.

El MUCE organitza un acte per presentar les valoracions, posicionament i accions de la comunitat educativa respecte a l’avantprojecte de la LOMCE. Intervindran representants de totes les entitats de la Comunitat Educativa integrades en el MUCE. Presentarà l’acte Francesc Imbernón, catedràtic de Pedagogia de la UB i director de l’Observatori internacional de la Professió docent (OBIPD).

Tindrà lloc el dimarts 12 de febrer de 2013, a les 18’30 hores, a la sala d’actes de l’Escola del Treball (recinte Escola Industrial), al c/Comte d’Urgell, 187, de Barcelona.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE):

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, dilluns 11 de febrer de 2013