« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte institucional de celebració del 50è aniversari de CCOO de Catalunya

El 20 de novembre a les 18.30 hores, es durà a terme l’acte institucional de celebració del 50è aniversari de CCOO de Catalunya, que tindrà lloc a L’Aliança del Poblenou de Barcelona.

Aquest acte vol constituir un reconeixement social i institucional del paper de CCOO de Catalunya durant les darreres cinc dècades. En aquest acte tindran una presència molt rellevant les persones que integren el comitè del cinquantenari, que són l’expressió de la diversitat del nostre sindicat, així com del passat, el present i el futur de l’organització.

L’acte comptarà amb la projecció d’un vídeo resum del programa especial de TV3 sobre el 50è aniversari del sindicat, amb intervencions musicals, amb les intervencions dels tres secretaris generals que ha tingut CCOO de Catalunya en la seva història, així com del secretari general de CCOO d’Espanya, Ignacio Fernández Toxo, i del president de la Generalitat, Artur Mas.

En el decurs de l’acte també hi haurà un moment per recordar tots aquells homes i dones de CCOO que han deixat una forta empremta en la nostra història i que ja no es troben entre nosaltres.

Aquest acte serà retransmès en streaming des de la web www.ccoo.cat.