« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte final de l’Assemblea sindical oberta

El dissabte 7 de novembre, a partir de les 10.00 hores, tindrà lloc l’acte final de l’Assemblea sindical oberta. Serà una assemblea al pavelló poliesportiu Marina Besòs, a Sant Adrià del Besòs. Apunta’t aquesta data a la teva agenda i participa-hi!

Les persones participants a l’assemblea hauran d’ordenar les 25 propostes més votades a la fase 2 (del 15 al 25 d’octubre), organitzades en els 5 eixos, per decidir amb quina prioritat volem que s’apliquin. Si encara no ho has fet, vota les propostes que més t’agraden

La direcció del sindicat assumirà el resultat de l’assemblea i establirà les formes per dur a terme les propostes.

Consulteu com accedir al pavelló Marina Besòs a la notícia ‘Vine a l’assemblea final del procés d’Assemblea sindical oberta’.