• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte festiu per impulsar la negociació del Conveni de l’Ajuntament de Barcelona

Aquest dimarts, a les 12:30 a la Plaça Sant Jaume

ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES DE L¿AJUNTAMENT DE BARCELONA ORGANITZEN UN ACTE FESTIU PER IMPULSAR LA NEGOCIACIÓ DEL SEU CONVENI

Us adjuntem nota de premsa emesa pels sindicats, la junta de personal i els comitès d¿empresa de l¿Ajuntament de Barcelona i instituts:

Després de tres mesos de negociació, l’Ajuntament continua sense donar respostes d’acostament a les reivindicacions sindicals i les que dóna són en sentit negatiu i restrictiu, com la negativa contundent a la jornada de 35 hores.

La lentitud i relaxació de l’Ajuntament en la negociació ha de canviar i per això, els sindicats convoquem la CONVENILONA 2004, amb ¿camarote andante¿, música i ball, a veure si així l’alcalde es torna a encomanar d’aquells vertiginosos ritmes del Carlinhos Brown amb què va enlluernar a la ciutadania en la Carnavalona.

La CONVENILONA serà el dimarts 1 de juny a les 12,30 a la Pl. Sant Jaume.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de maig de 2004