« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte d’inauguració de l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”

El dijous 20 de novembre a les 12.30 hores, tindrà lloc l’acte d’inauguració de l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)” al Museu d’Història de Catalunya. Durant tres mesos, es podrà visitar aquesta exposició, que mostra el paper de CCOO en la construcció de la Catalunya actual, com ha influït en el passat i en el present, i com vol projectar-se en el futur.

L’exposició pretén explicar la història de la societat catalana en els darrers 50 anys a través de les experiències dels treballadors i treballadores del nostre país, de la seva vida dins i fora de l’empresa, de l’organització del moviment obrer —essencialment a Comissions Obreres—, de manera que es pot percebre el protagonisme del sindicalisme en els avenços socials i laborals i quina és la seva contribució a la construcció del nostre país.

L’acte comptarà amb les intervencions, entre d’altres, de l’historiador Josep Fontana i del conseller de Cultura, Ferran Mascarell.

Al llarg dels mesos en què estarà oberta al públic aquesta exposició, s’organitzaran diferents conferències i actes dels quals us anirem informant puntualment.

Feu clic per veure la guia didàctica de l’exposició del 50è aniversari de CCOO de Catalunya