« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte d’homenatge a Josefina Pujol

Amb el lema de ‘Recordem a Josefina Pujol. Lleialtat, compromís i lluita’, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya ha organitzat per al dimarts 18 de febrer un acte d’homenatge a aquesta destacada sindicalista de CCOO.

L’acte tindrà lloc a la Sala d’actes de l’edifici de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16) a partir de les 17.30 hores.

Josefina Pujol Pardo (1951-2013) era treballadora social del Departament d’Ensenyament. Va treballar a l’EAP (Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica) de Sant Andreu, a Barcelona, i actualment tenia la plaça a l’EAP de Puigcerdà. Va ser secretària general de la Federació d’Ensenyament (ara Federació d’Educació) de CCOO de Catalunya des de 2000 a 2007 i coordinadora de l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya des de 2007 a 2012, i també va formar part de la Comissió Executiva de la Federación de Enseñanza estatal de CCOO.

Feu clic per veure el fullet informatiu de l’acte ‘Recordem a Josefina Pujol. Lleialtat, compromís i lluita’