« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte de reconeixement als afiliats i afiliades amb 25 anys d’ antiguitat

El divendres 20 de maig, les CCOO del Vallès Occidental, celebrarem l’acte bianual de reconeixement als afiliats i afiliades amb 25 anys d’antiguitat i de benvinguda als nous afiliats i afiliades que s’han incorporat recentment a la nostra organització. Volem que aquesta celebració sigui el reconeixement a l’esforç de totes les persones que han contribuït a la construcció del sindicat.

En nom de CCOO del Vallès Occidental ens complau convidar-vos a què ens acompanyeu en aquest acte.

La celebració començarà a les 18h i es dividirà en dues parts. A la primera i en el marc de la Setmana Cultural del Primer de Maig, enguany presentarem els llibres de poemes Vivencias, d’ Ana Vela del Pozo, i Con el sol hasta el cuello, de Yolanda Gelices Nieto. En la segona part de l’acte es durà a terme el reconeixement als afiliats amb 25 anys d’antiguitat i es donarà la benvinguda a la nova afiliació.

L’acte tindrà lloc el divendres 20 de maig a les 18 h a la sala d’actes de l’Església Unida de Terrassa (avinguda Béjar, 299, 08226, Terrassa).

Cliqueu per a veure el planol i transports