« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte de presentació de la nova etapa de consolidació de la Xarxa d’Acció Solidària

El dimecres 13 de juny, a les 18 hores, tindrà lloc a l’espai Assemblea del local de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16 de Barcelona) l’acte de presentació de la nova etapa de consolidació de la Xarxa d’Acció Solidària (XAS) com a entitat i instrument de CCOO per a la solidaritat obrera, popular, progressista, laica, d’atenció a la sensibilització i de foment de la cultura sindical solidària.

L’acte coincideix amb l’inici de la 6a campanya de recollida de material escolar, la del 2018, i comptarà amb les intervencions de Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació de CCOO de Catalunya, Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions de CCOO de Catalunya i Ghassan Saliba, responsable de la XAS i la Lluita contra la Pobresa de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure la invitació a l’acte de presentació de la nova etapa de consolidació de la Xarxa d’Acció Solidària