• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte de comiat de Germán Carrasco

Avui, 30 de novembre, ha mort, després d’una llarga malaltia, el company Germán Carrasco, històric militant de les CCOO, primer de la Federació d’Hosteleria, i posteriorment de la FECOHT.

Molt vinculat amb la Unió Comarcal del Barcelonès, on va desenvolupar tasques d’assessorament els últims anys, va ser l’últim Secretari General que va tenir el Sindicat Comarcal d’Hosteleria del Barcelonès, va ser membre de la Comissió Executiva Federal Estatal i a Catalunya.

Company de l’Olga Fernández, responsable de la dona de CCOO del Barcelonès, sempre va ser un exemple d’honestedat i fermesa a les seves conviccions, i de coherència a la seva conducta.

CCOO del Barcelonès vol expressar la seva condolència a la família i amics, i lamenta la pèrdua irreparable del nostre company.

Dilluns 1 de novembre, a les 9h, tindrà lloc un acte de comiat al tanatori de l’hospital de Can Ruti, a Badalona.