• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte conjunt de preparació del Primer de Maig

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez, assisteixen a un acte conjunt de preparació del Primer de Maig que tindrà lloc el divendres 20 d’abril, a les 12.00h, a les Cotxeres de Sants (c/Sants, 79, Barcelona).

Ambdós sindicats han convocat representants de les seves seccions sindicals a les empreses catalanes per tal d’explicar els elements centrals de la convocatòria d’enguany, que té com a lema central “Treball, drets, dignitat (S’ho volen carregar tot)”, amb la intenció de donar continuïtat a les reivindicacions de la passada vaga general del 29 de març. Les seccions sindicals reben material d’extensió per la convocatòria de les manifestacions que es celebraran el proper Primer de Maig en les quatre capitals catalanes a més de Tortosa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 d’abril de 2012